2021-03-23
Badania satysfakcji klienta – co warto wiedzieć?
Badania satysfakcji klienta jest niezwykle istotnym narzędziem w przedsiębiorstwie, gdyż dzięki niemu właściciele mogą uzyskać wiele cennych informacji. Satysfakcja klientów...
2021-03-08
Badanie satysfakcji klienta, czyli jak mierzyć satysfakcję klienta za pomocą ankiet
Dokładny pomiar satysfakcji klienta może być trudny. Czasami źle sformułowane badania satysfakcji klienta zawierają skomplikowane pytania, które mogą powstrzymać klientów...
2021-02-24
4 wskazówki, aby ulepszyć badanie CAWI
W badaniach CAWI, inaczej zwanymi ankietami online zawsze jest miejsce, aby coś ulepszyć. Warto mieć świadomość, co zrobić, aby udoskonalić przeprowadzane przez nas badanie internetowe.
Twórz...
2020-12-17
Ton głosu jest istotny w trakcie przeprowadzania badań CATI
Komunikacja jest czymś pomiędzy formą sztuki, a maratonem mózgowym. Musisz włożyć w to swoją głowę, serce i duszę. Jeśli zapomnimy o jednej z tych rzeczy, to lawina niekontrolowanych...
2020-10-14
Segmentacja rynku | Czym jest i dlaczego warto ją stosować w biznesie?
Segmentacja rynku jest praktyką dzielenia rynku docelowego na konkretne grupy, różniące się ze względu na jakieś cechy, w oparciu o: dane demograficzne, potrzeby, priorytety,...
2020-09-25
Badania online metodą CAWI
Od kilku lat eksperci zauważają znaczny wzrost popularności badań online, głównie ze względu na ich niski koszt realizacji, a także wygodę przeprowadzania. Wygrywają one również...
Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu
z naszego serwisu. Mogą też korzystać z nich współpracujące z nami firmy badawcze oraz reklamowe.
Jeśli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w cookies, ustawienia dotyczące plików cookies
możesz zmienić w swojej przeglądarce.